Followers

Saturday, December 25, 2010

Xchange Gift - Part 5

Hah ! Semalam hadiah si mamat Eeren kita dah tengok kan ??? ....Urm ..hari nie kita tengok pula apa yang hadiah si Minah Perasan Cun  ! ...Cun ker ??? ....Cun jer ~..huuhuhuhuh


Ala si Nonor nie ....jangan marah ya ...???....ala bucuk2 . huuhuhuhuh...Tengok la minah nie dapat ya ....Dengar kata dia suka sangat2 ...Chantek kerrrrrrrrr ??? .





Kalau korang nak tahu nonor tunggu hampir 2 jam untuk dapat hadiah nie . Tetapi berbaloi2 lah .






Suka nampak ....lama tur tunggu hadiah ..almost 2 hours ...huuhhu...kesabaran adalah sebahagian daripada kecantikan ...Chantek kerrrrrrrr ???





                Urmmmmmmmmmmm.........Cun la turrrrrrrrrrr ?????????.....cun kerrrrrrrrrr?....hiihhihi





Pic with me ...i am so sleepy coz training punya pasal ...and waiting for my present !!!!Tetapi tetap hensem ...uhuhu







Nonor dengan kawan baik dia tu ...Aku nak kenalkan yang belah kanan tu kawan baik nonor yang baru . Nama dia Aminor . Korang rasa nonor sayang mana satu ya ...??? Haruskah dia menjawab ??? ..Tunggu jawapan dia ya ...! 


Lepas nie , aku akan  post apo yang  si Kogi dapat ...So...tungguuuuuuuuuuuuuuuuu !

4 comments:

EereNoon said...

asid amino???

rome said...

kurang ajar ko ??? ...tak baik doh !

NUR HIDAYAH said...

Amboi2...!! kelass statment agak2 nonor syg siapa ye? aku jugak syg ko dan asid aminor ler..hahahahh..!! kelasss..!! muntah kang org baca ststment ni om..!!

rome said...

oiiiiiiiiiii !!!!!!..comment kotak blh bla..!!!abis la !