Followers

Saturday, December 25, 2010

Xchange Gift - Part 6

Hah ! Dengar nie kawan2 ...nie aku nak bagitahu sikit . Orang yang aku nak memperkenalkan nie adalah kawan tempat keje aku . Sekarang dah femes dah . Nama dia KOGI .  Ada track-mark  lagi ...CHANTEK KERRRRRRRRR.....KELAS KERRRRRRRR... nie yang biasa dia cakap la .


Selalu jugak dia cakap ngan aku ...Oi romzi ko igat ko CHANTEK ???...aku akan jawab ....Aku tak CHANTEK KOGI  akan hensem jer .....huuhuhuuh ! Ada aku kisah ..huuhuhu...btw sekarang nie dia dah pandai la bawa diri .


Good Luck Kogi !





       Suka nampak ...??? CHANTEK KERRRRRRRRR?????????...nak tahu apo si Kogi nie dapat .???





       Hah ! Mamat nie dapat jersi la . Memang sesuai ya . Memang padan ngan si Kogi . Just Nice !!!





                      Dapat hadiah terus pakai .....Bagus ...Ko memang menghargai apo orang bagi ..!




                                       Saya suka sangat ..............CHANTEK KAN ???????????




                                 Nama saya KOGI @ KOGY ...Chantek kan ???????......


Okay lepas nie saya akan post apo yang saya dapat ...Btw ...tunggggggggggggggggguuuuuuuuuuuuuuuuu !

4 comments:

Phatchanon Chongjaroensuk said...

weh, ko cb tgk ibu jari kogi dlm foto terakhir tu... pelik siot!!!

rome said...

lain macam kan ??? ... nty aku nak cek ngan dia esok ..!

Phatchanon Chongjaroensuk said...

eh mana aminor nyer foto? foto hadiah die....

rome said...

tak sabar nampak ????.im wondering !